spaning...

Snyggaste barntapeten idag efter lite slösurfande som förenar både nytta och nöje. Att få den i svart/vitt vore ju inte helt fel, precis som jag är i vissa avseenden, annars passar den ju oerhört bra i ett litet pojkrum!
 
 
Min mamma och K kommer i dagarna sätta igång med mer eller mindre en totalrenovering av huset de bor i och har bett mig komma med tips om hur de ska beklä deras väggar. Har hittat massa fint som jag tror faller min mor i smaken mer än väl. Kan inte annat än fundera över vad jag själv vill ha för tapeter när jag blir "stor" och skaffar hus...
 
Men nu är det dags att lägga ner tapetspaningen för dagen och börja förbereda dagens middag som kommer intas tillsammans med min mor. Maken har heldag med tillhörande after work så då passar jag på att bjuda mamsen på sån mat som både hon och jag uppskattar*mys*
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0