en stund för mig själv...

Här hemma hinns det med många koppar te om dagen, speciellt nu när termometern visar minusgrader var och varannan dag. Tekoppen från Bruka är numer min favorit, som jag fick av min syster för några veckor sedan.
 
 
Hittade senaste mama med Isabel Adrian på omslaget igårkväll när vi kom hem från kusinerna, mostern och killen J. Ska alldeles strax sjunka ned i soffan efter att ha donat sedan vi vaknade vid nio. Den lilla skrutten sover i "sin" säng just nu så det är bara passa på att bara få vara efter en liten pärs inatt. Alla som känner mig vet att jag är en morgonmänniska och inte en kvällsmänniska så det var en något sliten mamma som vaknade upp brevid en liten skitunge som strålade ikapp med solens strålar ;)
 
När damen vaknat ska vi ta oss ut på en liten promenad innan vi börjar förbereda för kvällens middag. Önskar er alla en fin söndag!
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0