zara kids, newbie, cocoon och vertbaudet...

                  
                 
Här startade dagen med riktigt morgonmys innan jag tassade upp försiktigt från sängen vid nio. Vår fröken verkar vara helt slut som artist efter allt farande under veckan som varit, så idag bara sovs det. Under tiden roar sig mamman med hushållsgöra och spaning på nätet.
 
Har inte alls kommit ihåg att Zara ju har en webshop, så jag tror minsann att det bli lite hemklickande. Har hittat massa fint på nätet på olika sidor den senaste tiden även om Kappahls serie newbie är en stor favorit med deras kläder i vitt, beige, gammelrosa och grått. Med en mamma med stort shoppingbehov fylls skrutts garderob på för jämnan. Har verkligen hittat rätt i djungeln av kläder så nu blir det lättare när man vet vart man hittar allt och slipper springa på affärer som inte har kläder i den stil som pappan och jag vill klä vår skrutt i. Att kläderna dessutom ligger i samma prisklass som de vanliga kedjorna gör inte saken sämre :D
 
Nu ska jag strax börja förbereda dagens middag så att jag hinner få i mig lite innan jag ska och slänga mina två på veckans zumbapass.
 
 
/U

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå vad mycket fint du har hittar :-)
Newbie är en storfavorit här hemma oxå, mycket sött!
Finns mycket sött främst bland nätbutikerna, svårt att hålla sej borta hehe :-)

Hur mår ni?
Här rullar dagarna på och vi börjar sakta få in lite rutiner kring nattningen och sömnen.
Tycker att hon blivit så stor nu och att det händer mycket nytt varje vecka <3

Sköt om er
Kram

2012-10-31 @ 21:34:24
URL: http://lilalallas.blogg.se
Postat av: Zandra

Hej! Vad skönt att allt känns som det ska dvs bra :-)
Förstår precis vad du menar att det ibland blir svårt med sömnen när de händer saker runtomkring dem. Ibland sover J som en stock när det ät liv och rörelser och ibland vill hon inte missa nåt hehe, då blir de lite tjorvigt när det går över till övertröttheten.

Ja de känns skönt att sömnen på nätterna funkar, "njuter" så länge det funkar för det kommer säkert gå i perioder innan dem hittarson rytm, dem är ju fortfarande små, våra tjejer :-)

Joleene får oxå 150 ml per måltid i ersättning och innan en slurk av mej, har inte heller fått igång nån vidare produktion så det blir mest ersättning för henne, men det funkar för oss.
Så man kan väl säga att jag delvisammar, men jag tror att de börjat sina för de sista dagarna har hon blivit så arg när hon legat vid bröstet.
Men de blir 5 mål om dagen för oss också :-)
Vi bytte ersättning för en månad sen från Semper till Nestlee just för att Vi märkte att magen krånglade lite för henne, så vi testade med Nestlee och jag upplever det inte som att magen bråkar lika mycket med henne nu. Vad kör ni för sort?

Har ni börjat träffa någon mammagrupp, om ni har sånt?
Jag fick en inbjudan i förra veckan så i mitten av Nov. Är den första träffen. Tycker det känns kul att ha något inbokat en dag varje vecka några veckor framåt.
För även om jag tycker det är urmysigt att vara hemma och strosa runt och gå promenader, så är det rätt skönt med lite miljöombyte ibland :-)

Vart bor ni förresten?

Den 12 :e har vi tid för vaccinsprutorna, usch inget jag ser framemot alls, så pappa T får följa med då hehe. Kommer säkert fälla nån tår då...

Hoppas ni haft en mysig helg hela familjen!
Kram kram

2012-11-04 @ 12:28:22
URL: http://lilalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0