voksi...

I tisdags kom dom första snöflinorna virvlandes ned från himlen. Och dom kom under hela dagen så då passade jag på att ta en premiärtur men vår nya åkpåse som E fått av sin mommo (och moffa)
 
 
Inläggen duggar inte speciellt tätt nuförtiden här inne men desto mer fylls mitt hjärta med kärlek till vår lilla skrutt.Har precis satt igång och jäsa lite deg till en hemmagjord pizza medpepparsalami och mozarella denna fredag. I övrigt njuter vi av livet och för lite dagbok på sidan om bloggen för att senare ha lite koll på vad som sker om dagarna. Idag har bästaste mommo varit på besök en sväng. Mommo som vet precis vad jag vill ha till vår lilla tjej, köpte senast en varm och gosig åkpåse från Voksi, så det tackar och bockar vi lite extra för :)
 
I helgen när pappan är på egna äventyr med Falcon ska jag passa på att ta mig en promenad till moster på andra sidan älven och kanske även tjuva till mig lite middag hos dom när vi ändå är själva här hemma. Är helt övertygad på att vår lilla sessa kommer att sussa alldeles förträffligt under hela promenaden fram :)
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0