kvällsnöje...


Filmerna om Annika Bengtsson är snart avverkade, bara den sista i serien av sex filmer kvar...
 
 
Ännu en ny vecka har tagit sin början och vår lilla skrutt bara växer och växer. Förutom att förundras över E är nöjena inte speciellt många även om maken har lyckats ta sig iväg på lite jakt såsom alltid såhär års. För att blidka sin fru en aningens blev det lite film med tillhörande godispåse under helgen. Numer nöjer vi oss med helgpåsen efter månader med gott i princip varje dag, men det har satt sina spår, så idag tänkte jag hoppa på cykeln för första gången sedan i juli och ta mig en sväng när R väl är på hemmaplan igen :) 
 
Efter en tid med instabilitet i bäckenet tror jag äntligen att vi går mot ljusare tider så snart kan promenaderna bli fler och längre. Något som är mer eller mindre ett måste för att jag ska må bra. Att känna sig så begränsad som jag gjort sedan Es födsel (och innan dessutom) håller på att göra mig heltokig. Att gå runt i hemma i stort sett hela dagarna är verkligen ingenting för mig!
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0