måndagsträning...

 
Go kväll måndag! Första träningspasset på jag vet inte hur länge är nu avverkat och det behövs verkligen. Jisses amalia vad jobbigt det var!! Kan inte konstatera annat än att jag är i riktigt dålig form. Efter bröllopet förra sommaren gick det bara utför (även om jag inte ens då var i den form jag hoppades på) och med en graviditet på det med x antal kilo har jag en hel del att jobba med. Men med träning runt knuten på måndagar hoppas jag på att bli extra sporrad att ta tag i graviditetskilona till att börja med :)
 
 
/U

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är inte lätt att komma igång efter graviditet! Heja på!

Hoppas allt är bra med lilla Ester :-)

Svar: Men det är ett måste! Passade på att skaffa mig en peppklubb redan igår :)
Ulrika

2012-09-25 @ 12:54:57
URL: http://renaramagrekiskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0