P.O.P wantings...

Även om Esters garderob snart svämmar över är man ständigt på jakt efter kläder i större storlekar som är lämpliga i lite kyligare temperaturer så dessa plagg från polarn skulle mer än gärna få komma hem till oss...
 
 
Vaknade till strålande solsken denna söndag men valde ändå att lyfta över E till vår säng och ligga och mysa fram till för någon timme sedan. Finns väl inget bättre än att snosa bebis! Vår lilla dam börjar bli mer och mer vaken på dagarna och denna förmiddag var det bara tvättmaskinens centrifugering som kunde vagga vår lilla tös till sömn, så då får man passa på att få lite egentid med allt från toalettbesök till surfande :)
 
Senare idag har jag planerat en liten promenad och har vi tur kan vi slinka in till min morbror på lite fika även om jag sagt att jag ska hålla mig borta från alla gosaker. Igår när vi var och hälsade på Es kusiner slank det ner en glass och senare på kvällen lite godis  Känns som att jag har något dålig karaktär för tillfället :(
 
 
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0