söndagsaktiviteter...


Det blev totalt sju nya överdelar till skrutt i diverse storlek från Kappahl och Åhlens under dagens shoppingtur helt i min smak med milda färger i lite större storlek...
 
 
SItter nu i soffan med en stor kopp te efter en söndag helt i min smak. Efter en natt med hyffsad sömn låg jag och E i sängen och myste lääänge innan vi klev upp och förberedde oss inför en sväng på stan med både shopping och en fika med J. Planerade dock lite dåligt så pappan fick komma ilandes och hämta oss efter några timmar på vift och med en premiärtur med bussen. Då området vi bor på känns något uttjatat vad gäller promenader kommer nog en och annan busstur bli aktuell för att utöka och vidga mina vyer. Kanske hittar det optimala området för promenader om jag har tur... 
 
 
/U

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har många favorit stråk här som jag promenerade varje dag med barnvagn när skrutt var liten. Finns supermysig stig vid vattnet bakom mjölkudden och Tuna. Även rundan runt Skurholmsfjärden är fin med ankdammen.

Svar: Kan tänka mig att det är mysigt bakom mjölkudden :) Turen runt skurholmsfjärden har jag inte vågat mig på än men det kommer måste bara få igång kroppen först som inte riktigt svarar på mina promenader just nu :) Hade massor av promenadslingor när vi bodde på porsön när vi pluggade. Det saknar jag verkligen med denna stadsdel...
Ulrika

2012-09-17 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0