kvällsläsning...

 
Jag tycker om Åsa Larssons böcker men det känns
som att inget slår Stieg Larsson böckerna nu för tiden.
Kanske skulle behöva söka mej till en ny genre?



Igårkväll efter middagen åkte både filten, tekoppen och boken fram ute på balkongen. Det blev ett riktigt luftomslag efter regnet som kom i lördags. Helt plötsligt är det höst ute med den friska kalla luft som kommer med den årstiden, vilket dock kan ha sina fördelar men jag hade gärna haft kvar sommaren ett bra tag till. Förrådet med värmeljus är redan påfyllt i alla fall så nu är det bara att samla på sej lite fler böcker tills det riktiga höstrusket kommer =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Anna

i sommar har jag läst flera böcker av Anna Jansson, dom är bra tycker jag :)

2010-08-16 @ 14:13:02
Postat av: Ulrika

Jag får väl ta och testa nya farvatten då, farligt farligt =)

2010-08-16 @ 14:35:04
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Sv: Jag hoppas också på en kul Kick-off i morgon, men skolbudgetet gör nog så det blir nån enkel variant är jag rädd för. Kul träffa alla efter sommarlovet i allafall.



Så nu har ni flyttat till Umeå, för visst var det väl så?? Var där en sväng i somras då vi hämtade dottern på flygplatsen. Mysig stad =0)



Vad jobbar du med på ditt ny/gamla jobb?



Kram

2010-08-16 @ 16:47:37
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sofie N

Hej! Om du vill läsa spänning så rekommenderar jag Jo Nesbös böcker :)/fia

2010-08-25 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0