en dag att minnas...


Lilla Matilda döptes först...


 
...och sen övverraskade hennes mamma och pappa 
oss alla med att gifta sej =)


Passade givetvis på att gossa med lilla M och jag kan
tala om att hon stormtrivdes hos sin moster och kunde
knappt sluta prata med mej =)


Det blev minsann inte bara ett dop av lilla M idag. Min älskade syster är numer gift med sin C och det var väl på tiden må jag säga =) Vi är alla dock lite smått chockade över vigseln men den var tydligen planerad sedan i våras men det värsta var ändå att ingen i familjen har vetat om någonting. Fy skäms! Men allt jag kan säga är hipp hipp hurra! Blir med andra ord att fixa en möhippa i efterhand =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Ulrika!

Var tvungen att gå tillbaka och kolla om jag hittade din kommentar och mycket riktigt, den hade kommit fram. Vet inte varför den gått mig obemärkt förbi..



Det var väldigt kul och lite chockartat idag ;)

2010-07-24 @ 22:28:29
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilka fina bilder syster:)

2010-07-25 @ 13:19:09
Postat av: Ulrika

Ante mej att du skulle "acceptera" den bilden på dej =)

2010-07-25 @ 14:51:22
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: jessi

vilken härlig överraskning! dop o bröllop, har hört flera som gjort så men ingen jag känner.



Vilken fin bild på dig!



KRAM

2010-07-26 @ 19:54:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0