4 månader kvar...

  
Tillverkade ett provexemplar av våra inbjudningskort tidigare i veckan. Måste säga att jag är riktigt nöjd men än är inte alla delar hemma, men hoppas att det sista kommer till veckan så att vi kan få ut inbjudningarna så fort som möjligt då det börjar närma sig ;D


God morgon torsdag!

Idag är det bara 4 månader kvar *woho* tills vi står där och jag kan inte annat än längta, fundera och oroa mig inför den stora dagen. Allt som jag själv kan kontrollera inför den stora dagen är jag inte det minsta orolig för, däremot allt annat men jag hoppas verkligen att allt kommer att klaffa och att våra familjer och vänner kommer tycka att det var en underbar dag! :S

Under min tjänsteresa till Norrköping fick jag äntligen köpt lite material för det stundande knåpandet med inbjudningskort. Eftersom att jag nu vet att det är så många som kommer vara inbjudna till vårt bröllop som läser denna blogg får ni övriga bara en sneak-peak fram tills dess att de har blivit postade ;)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: J

Det ser riktigt fint ut. Kram

2011-02-24 @ 09:53:51
Postat av: ulrika

Jag är så jäkla nöjd :D

2011-02-24 @ 11:06:33
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0