brudfrisyr...

  
 
Har inte bestämt mig än hur jag kommer vilja ha håret på min bröllopsdag men det lilla dilemmat ska vi förhoppningsvis kunna lösa vid provuppsättningen som ska bokas in i början av juni :)


Oh no! Ännu ett bröllopsinlägg tänker ni säkert, men that´s life sometimes! Bröllopet är typ det enda som snurrar i huvudet nu för tiden och det är väl så det ska vara? Nu är i alla fall äntligen tiden för håruppsättningen bokad. Efter lite rundringning kunde jag konstatera att vissa salonger tar lite mer allvarligt på dethär med uppsättning av håret till bröllop än vad andra gör så då blev inte valet alltför svårt då jag redan kunnat gallra ut de lite bättre salongerna i hemstaden tack vare mina älskade systrar :) Tyvärr fick jag inte mitt förstahandsval då hon redan var uppbokad för en uppsättning men mitt andrahandsval är minsann inte så pjåkigt det heller ;) Är inte riktigt hundra hur jag vill ha mitt hår ännu på den stora dagen men uppsatt på något sätt blir det i alla fall ;)

Nu har dagens middag bestående av broccoligratäng och stekt kassler äntligen hamnat i magen, blev lite sent på jobbet idag så nu ska jag bara vila ett slag innan jag åker iväg för veckans första träningspass :)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så spännande!! Finns ju så många snygga uppsättningar! Inte för att du frågade men den längst ner till höger tycker jag är finast :) Den känns rätt klassisk och "enkel" men ändå så fin!

2011-01-10 @ 19:17:56
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: veronica

Var blev det?

2011-01-10 @ 20:12:10
Postat av: Ulrika

Det blev hos mia :)

2011-01-10 @ 21:45:08
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh jaaa, ännu ett bröllopsinlägg tänker jag :) Tycker det är superkul. Jättefina frisyrer. De högst upp var ju helt makalöst vackra!

2011-01-10 @ 22:39:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0