efterlängtad duffel...


Det var inte länge sedan mamsen tjatade på mig om hur fint det är med duffel. Då dissade jag henne totalt men ibland får man ändra sig :)


Det var inte bara en ny jacka som fick följa med mig hem under helgens shoppingturer, men är så hinla nöjd att jag var tvungen att visa upp mitt nya tillskott :) Nu är det bara ett par snygga stövlar från Creative Lounge som fattas så är jag redo för vintern. Har inte hunnit besöka den nya butiken inne i stan ännu men nu kanske det vore på tiden :)

Blev en trevligt After Work denna onsdag vilket passade alldeles utmärkt fast jag är sliten. Vår S är helt wunderbar och är så glad att jag fått lära känna henne under hennes tid som konsult i detta projek. Tyvärr ser det ut som att acceptanstesterna närmar sig och då försvinner hennes tid hos oss också men får hoppas att det blir fler tillfällen i framtiden :)

Nu väntar sängen och Greys Anatomy innan det är dags att sussa. Bara en dag kvar av jobb sen väntar helg denna alla helgona helg...


/U

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken snygg jacka. Var har du köpt den om man får fråga:)?

2011-11-30 @ 16:51:16
URL: http://alschkling.blogg.se/
Postat av: LInda

Den var snygg!! Nånting jag kan tänka mig! Undrar som Jenny, vart har du köpt den?

2011-12-01 @ 01:57:38
URL: http://lethenstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jackan kommer från HM. God "jaktlycka"! :)

2011-12-04 @ 19:11:59
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0