lugna gatan...



En lugn och härlig trettondagshelg börjar snart vara till ända och här har inte många knop blivit gjorda. Var dock precis vad jag behövt så jag kännt mig hängig sedan i julas, men nu hoppas jag verkligen på att energin ska börja komma tillbaka *peppar peppar*

Måste vara lite extra pessimistisk och säga att jag inte ser fram emot att börja jobba imorgon bitti efter den extra ledigheten som varit den senaste tiden. Känns hårt att inte ha något att se fram emot förrän påskledigheten då den där resan som vi trodde skulle kunna bli av i januari/februari inte fungerar för makens deadlines på jobbet. Hoppas dock något innerligt att en längre resa över påsk ska fungera för oss men än är inget bokat...


/U

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hejsan!

Jag hittade hit till din fina blogg genom carolines blogg(carolines hemligheter). Jag läste om hennes panikångest och såg att du kommenterat och blev då nyfiken. Läste ett av dina inlägg om din ångest och kände igen mig på pricken! Jag har haft och har till viss del exakt samma "besvär". Jag tack och lov aldrig förlorat medvetandet även om det känns så. Rädd att köra bil, vara ensam och framförallt sova själv på natten. MEN jag mår idag väldigt bra, trivs med livet och kan leva ett normalt liv MEN sova ensam kämpar jag med än. Men jag ser det som en värdslig sak, det var väll skitsamma om jag inte kan det än, allt annat fungerar och det andra får väll komma senare. Ville bara dela med mig och säga att jag blir så lättad när jag ser att det faktiskt inte bara är jag som har haft det så här.

Kram Pernilla (som oxå bor i Dalarna;))

2012-01-08 @ 09:26:53
Postat av: Ulrika

Hej Pernilla! Kul att du hittade hit även om det var under mindre roliga omständigheter!



Ja, vilken totalvändning livet kan få. Är nog ungefär i samma stadie som dig idag men så länge det finns något som gör att jag inte behöver "höra" min egen puls går det riktigt bra att somna. Tricket hittills har varit att ha på teven. Är jag på tjänsteresa är det det enda sättet för mig att kunna slappna av och kunna somna. Måste nog säga att sömnen är A och O för mig. Hade nog varit väldigt knäckt och antagligen varit sjukskriven om sömnen inte hade fungerat för mig.

2012-01-08 @ 10:53:44
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vilken fin ljusbricka :) Får man fråga var du har köpt den någonstans? Måste kika vidare på din blogg då du verkar inreda med mycket fint :D

2012-01-15 @ 16:03:02
URL: http://www.phialia.devote.se
Postat av: Ulrika

Åh tack snälla, men det finns mycket att önska! ;)



Brickan är köpt på Indiska för ett bra tag sedan men jag har för mig att jag sett något liknande där på senare tid :)



2012-01-15 @ 19:38:01
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0